• Πληροφορίες
  • Multimedia
  • Συχνές Ερωτήσεις
  • Online Consultation

Η ρήξη μπορεί να είναι μερική ή πλήρης. Ο τένοντας που υφίσταται ρήξη συνηθέστερα είναι ο Υπερακάνθιος. Μπορεί επίσης να υπάρχει ρήξη κάποιου εκ των υπολοίπων τενόντων μεμονωμένα ή σε συνδυασμό.
Αποτέλεσμα της ρήξεως είναι η εμφάνιση πόνου και αδυναμίας κατά τις κινήσεις, ιδιαίτερα στις στροφικές κινήσεις του ώμου, όπου ο ασθενής δυσκολεύεται να ανυψώσει το άνω άκρο πάνω από το επίπεδο του ώμου.Ο παρακλινικός έλεγχος συχνά χρησιμεύει για επιβεβαίωση της διάγνωσης και για τον καλύτερο σχεδιασμό της θεραπείας.
Μία μικρή μερική ρήξη μπορεί να αντιμετωπιστεί συντηρητικά με π.χ φυσιοθεραπεία. Στην περίπτωση που δεν σταματάει ο πόνος απαιτεί χειρουργική θεραπεία διότι δεν υπάρχει δυνατότητα αυτόματης επούλωσης. Ειδικά σε πλήρεις ρήξεις υπάρχει και ο κίνδυνος αναπτύξεως αρθροπάθειας στο μέλλον εάν αυτές αφεθούν χωρίς θεραπεία.
Η επέμβαση γίνεται με χρήση κάμερας κατά την οποία οι τένοντες καθηλώνονται με ειδικά ράμματα στην ανατομική τους θέση. Μετά την έξοδο του ασθενούς από το χειρουργείο απαιτείται ελάχιστη αναλγησία καθώς και αντιβιοτική αγωγή.

Εικόνες

Ποιά είναι η διαδικασία πριν την επέμβαση;
Γίνεται έλεγχος για να προετοιμαστείτε για το χειρουργείο. Πραγματοποιούνται ακτινογραφίες, εξετάσεις αίματος και καρδιογράφημα. Λαμβάνεται πλήρες ιατρικό ιστορικό με έμφαση σε καρδιακά και αναπνευστικά προβλήματα, αλλεργίες ή προηγούμενες επεμβάσεις. Γίνεται τελικός έλεγχος από καρδιολόγο και αναισθησιολόγο.Η διαδικασία αυτή γίνεται συνήθως λίγες ώρες πριν την επέμβαση.

Απαιτείται παραμονή του ασθενούς στο νοσοκομείο;

Ο ασθενής μπορεί να πάρει εξιτήριο την ίδια ημέρα.

Τί είδους αναισθησία χρειάζεται;

Αυτό καθορίζεται σε συνεννόηση με τον αναισθησιολόγο, είτε μπορεί να είναι περιοχική, ή γενική αναισθησία.

Ποιός είναι ο χρόνος αποκατάστασης μετά την επέμβαση;

Η πλήρης επιστροφή σε αγωνιστικές δραστηριότητες είναι περίπου 9 μήνες.

Υπάρχουν κίνδυνοι μετά την επέμβαση;

Το ποσοστό επιπλοκών της αρθροσκόπησης είναι κάτω από 1%, όταν αυτή διενεργείται από ειδικά εκπαιδευμένους ορθοπαιδικούς χειρουργούς.

Online Consultation

Ονοματεπώνυμο